segunda-feira, 14 de novembro de 2011

CIJOC tem um novo assistente - P. Sebastien Alabi

Aquest dilluns, 31 d’octubre, ha arribat a terme el meu mandat com a consiliari internacional de la CIJOC. A partir d’aquest dimarts, 1 de novembre, la CIJOC té un nou consiliari, el P. Sébastien Alabi, capellà de la diòcesi de Kpalimé, Togo (Àfrica).Quan tingui una mica de respir enmig del traspàs de responsabilitats, compartiré la meva reflexió sobre aquesta etapa viscuda (també tinc pendent d’explicar la missió a l’Asia).De moment, em limito a aquests versets de l’Apòstol, que m’han ajudat en la meva acció de gràcies aquests dies:

«Per tot això, jo m’agenollo davant el Pare, de qui rep el nom tota família, tant al cel com a la terra, i li prego que, per la riquesa de la seva glòria, consolidi amb la força del seu Esperit allò que sou en el vostre interior; que, per la fe, faci habitar el Crist en els vostres cors, i així, arrelats i fonamentats en l’amor, sigueu capaços de comprendre, amb tot el poble sant, l’amplada i la llargada, l’alçada i la profunditat de l’amor de Crist; que arribeu a conèixer aquest amor que sobrepassa tot coneixement i, així, entreu del tot a la plenitud de Déu.Glòria a Déu, que amb la força que actua en nosaltres pot fer infinitament més de tot el que som capaços de demanar o entendre. Glòria a ell en l’Església i en Jesucrist, de generació en generació pels segles dels segles. Amén.» (Ef 3,14-21).

Sabe mais em:

0 comentários:

Enviar um comentário